ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام

بدون شک اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی می باشد که می توان در آن برای کسب و کار خود تبلیغ و بازاریابی نمود و از دید بسیاری از مدیران می توان از آن بهره گیری تجاری نمود. بر اساس آخرین اخبار اعلام شده کاربران اینستاگرام بالغ بر 600 میلیون نفر در ماه رسیده می باشد و اینستاگرام را برای بازاریابان تبدیل به مناسب ترین مکان برای معرفی محصولات و خدمات خود کرده می باشد. آیا با ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام آشنا هستید؟

اینستاگرام ابزاری می باشد که برای بهره گیری ی بهینه از آن برای رونق کسب و کار اینترنتی خود بایستی نکاتی را در آن رعایت کنید. هر روز ویژگی های جدیدی به این اپلیکیشن و شبکه اجتماعی تصویر محور افزوده می گردد که همین باعث افزایش  محبوبیت آن در بین کاربرانش شده می باشد. با نکات و ترفندهایی که قصد دارم در این مقاله مطرح کنم کسب و کار اینترنتی خود را پر سود کنید.

بازاریابی در اینستاگرام

ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام

بهره گیری از ویژگی Story Live :

اینستاگرام در ماه های گذشته قابلیتی به نام Story به اپلیکیشن خود افزود که با این قابلیت شما می توانستید عکس ها و فیلم هایی به صورت موقت در پروفایل خود قرار دهید و بعد از یک هفته این عکس ها از معرض دید خارج می گردید. حالا با بهره گیری از همین ویژگی می توانید به صورت زنده فیلم هایی را روی پروفایل خود قرار دهید. به بیان کرده مدیران اینستاگرام به مدت یک ساعت می توانید فیلم زنده روی اینستاگرام خود در قسمت Story قرار دهید. با این امکان شما قادرید کنفرانس های زنده برگزار کنید.

به عنوان مثال می توانید به کاربران خود ایمیل بزنید و آن ها را به یک ویدیوی زنده دعوت کنید و مثلا وعده ی یک آموزش ویژه را بهشون دهید (فروش خود را چند برابر کنید) با این کار نه تنها کاربران در آن تایم خاص که شما دعوتشان کردید به اینستاگرام شما مراجعه می کنند که هیچ کاربرانی هم که هنوز اینستاگرام شما را فالو نکرده اند هم به فالوئر های شما می پیوندند. فقط بایستی بتوانید با وعده ای که می دهید کاربرانتان را تحریک کنید!

پیشنهاد ویژه همیار وب : 6 ایده برای حضور تجاری موفق در شبکه های اجتماعی

 

کامنت هایی که به ضرر شما می باشد را مخفی کنید

در ورژن های قبلی اینستاگرام چنین قابلیتی وجود نداشت که بتوانید کامنت هایی که به ضرر شما می باشد را مخفی کنید. ممکن می باشد رقبای شما به پیج شما بیایند و از خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید بد گویی کنند که کاملا طبیعی می باشد. یا ممکن می باشد انتقاد های نا آگاهانه ای از سوی افرادی زیر پست های شما گذاشته گردد. شما با ویژگی inappropriate comments می توانید این کامنت ها را از معرض دید دیگر کاربران پنهان کنید. با این کار دیگر لطمه ای به کسب و کار شما وارد نمی گردد.

 

با ویژگی suggested user رقبای خود را به خوبی بشناسید

یکی از مورد هایی که در کسب و کار اینترنتی خود بایستی رعایت کنید مطالعه رقبا می باشد که قبلا هم در این مورد در مقاله اهمیت مطالعه رقبا در کسب و کار اینترنتی تصریح کرده ام. شناختن رقبای خود و زیر نظر داشتن آن ها به پیشرفت شما در کسب و کار خود یاری بسیاری می کند. با بهره گیری از ویژگی suggested user در اینستاگرام می توانید کسانی که در زمینه کاری مشابه شما فعالیت می کنند را پیدا کنید.

برای بهره گیری از این قابلیت می توانید به قسمت تنظیمات رفته و گزینه ی Similar Account Suggestions را تیک بزنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که شما حوزه ی فعالیت خود را بایستی به اینستاگرام بشناسانید. یکی از مناسب ترین روش هایی که می توانید اینستاگرام را با حوزه ی فعالیت خود آشنا کنید بهره گیری از هشتگ های مربوط به موضوع کاری شما در پست هایتان می باشد. کوشش کنید هر پستی که در اینستاگرام خود قرار می دهید حتما هشتگ مربوط به عکس را در قسمت توضیحات عکس قرار دهید.

 

از مشتریان خود برای فروش بیشتر بهره گیری کنید

اگر در پیج خود محصولاتی را ارائه می کنید اول کوشش کنید حتما عکس های واقعی از آن ها را در پیج خود قرار دهید. فیلم های کوتاهی از محصولات و ویژگی های آن ها بگیرید و در پیج خود قرار دهید. عکس هایی از زمان تحویل محصولات به مشتری بگیرید و در پیج خود قرار دهید. مثلا اگر محصولتان را با پست به دست مشتری خود رسانده اید عکسی از رسید پستی بگیرید و در پیج خود قرار دهید یا ممکن می باشد مشتریان شما در تلگرامتان بابت محصولی که در اختیارشان قرار دادید بخواهند از شما تشکر با ابراز محبت کنند که می توانید عکسی از این موردها را در پیج خود قرار دهید.

از مشتریان راضی خود بخواهید راجع به شما و محصولتان نظر تصویری کوتاه بدهند و در قبال آن هدیه ای به آن ها بدهید یا می توانید در خرید های بعدی به آن ها تخفیف بدهید. با گذاشتن نظرات تصویری از مشتریان وفادار خود در پیج خود اعتماد سازی در بین دیگر کاربرانتان ایجاد می کنید و فروش خود را چند برابر می کنید.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی بهره گیری کنیم؟ را هم بخوانید

 

تبدیل فالوئینگ به فالوئر

با پیگیری پست های فوئینگ های خود آن ها را تبدیل به فالوئرهای خود کنید. کوشش کنید عکس هایی که از فالئینگ های خود را که می بینید لایک کنید و درمورد عکس هایشان نظر واقعی خود را دهید با این کار می توانید فائینگ های خود را به فالوئر های همیشگی خود تبدیل کنید. کوشش کنید برای فالوئینگ های خود هر چند روز یک بار پینشهاد خوبی را از طریق دایرکت به آن ها ارسال کنید. مثلا کوپن های تخفیف خود را برای آن ها ارسال کنید با این کار حس خوبی نسبت به شما پیدا می کنند و شما را دنبال می کنند.

 

بازدیدکنندگان سایتتان را به اینستاگرام بکشانید

کوشش کنید از طرق مختلف بازدیدکنندگان سایتتان را به فالوئر های اینستاگرامتان تبدیل کنید. راه های زیادی برای این کار موجود می باشد. یکی از این راه ها دعوت کاربران سایتتون به مطلبی که فقط در اینستاگرامتان منتشر می گردد می باشد. کلا هر چیزی که در وب سایت شما وجود ندارد و فقط در اینستاگرامتان می باشد و کاربر مجبور گردد برای دیدن آن مطلب به اینستاگرامتان بیاید.

به عنوان مثال می توانید قبل از اینکه کاربر وب سایت شما را ترک کنید پیشنهادی در قالب پاپ آپ به او دهید. توسط پاپ آپ خروج وب سایت خود کوپن تخفیف به او دهید و برای دریافت آن از کاربرتان بخواهید به اینستاگرامتان مراجعه کند. مطمئن باشید وقتی کوپن تخفیف محصول شما را در اینستاگرامتان ببیند حتما شما را فالو می کند تا از دریافت کوپن های تخفیف بعدی عقب نماند.

این مطلب را هم بخوانید :   نکته بهینه سازی سایت : معرفی برترین سایت های فریلنسر

همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. مقصود از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل گردد. از افراد مشهور اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این می باشد که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود بهره گیری کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می گردد تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا گردد.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به وب سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این می باشد کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.

زیرا این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده می باشد در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد این موضوع صحبت کنم. در این مقاله قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد از اینستاگرام و اینکه چگونه هر کسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند صحبت کنم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه من باشید.

 

نگاهی به روش های کسب درآمد از اینستاگرام

خب همانگونه که عرض کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده می باشد و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند اما به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این می باشد که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم می باشد. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.

البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام به شمار می رود اما در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم.

 

1.فروش مستقیم کالا و خدمات

یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات می باشد.

افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام بهره گیری می کنند ممکن می باشد کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن می باشد کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این هم روشی می باشد که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام بهره گیری می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد مشهور یا به قول مشهور سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی بهره گیری می کنند.

در این روش به گونه غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می گردد. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده می باشد و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز به شمار می رود.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی تصریح می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران مشهور نیز بهره گیری می گردد. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از جدید چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام به شمار می رود.

 

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز بیان کرده می گردد. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود بهره گیری می کنند.

 

3.برند سازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می توان بیان کرد به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی می باشد. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام کوشش می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن می باشد وب سایتشان باشد می کنند و کوشش می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

این روش یکی از مناسب ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام به شمار می رود. زیرا از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس مناسب تر می باشد از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی بهره گیری کنید.

 

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

هر کسب و کاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به کاربران علاقه مند دارد. کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چه وب سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام بایستی کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید.

برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام هم نیازمند فالوور های زیاد هستید. البته زیاد بودنش در بعضی از مواقع خیلی مهم نیست! مهم هدفمند بودن آن هاست.

این مطلب را هم بخوانید :   نکته کلیدی بهینه سازی سایت : گلچینی از SEO و روش های موتور جستجو

پیشنهاد می کنم مقاله 10 روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام را هم بخوانید.

در ادامه روش هایی را عنوان می کنم که اضافه بر افزایش فالوور اینستاگرام باعث کسب درآمد بیشتر شما از اینستاگرام می گردد. همچنین مطالبی را که عنوان می کنم برای برند سازی در اینستاگرام هم کمکتان می کند.مسلما هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما بیشتر باشد کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد گردید. البته همانگونه که بیان کردم فالوور های هدفمند نه فیک!

درست مثل این می ماند که هر چه ترافیک وب سایت شما بیشتر باشد می توانید کاربران بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید و در نهایت کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

 

1.از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید

امروزه اینستاگرام با امکاناتی که ارائه کرده می باشد به خوبی از رقبای خود به ویژه اسنپ چت پیشی گرفته می باشد. با بهره گیری از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خود را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید.

 

استوری اینستاگرام :

خیلی ها از استوری اینستاگرام برای پیشنهاد های لحظه ای بهره گیری می کنند. همچنین یک ویژگی خیلی خوبی که این روزها به استوری اینستاگرام اضافه شده می باشد قرار دادن تگ پروفایل می باشد. خیلی از افراد از این ویژگی برای هدایت مستقیم کاربران به پیج یا پروفایل مورد نظر بهره گیری می کنند.

همچنین می توانید در تبلیغاتی که در استوری خود می گذارید از نوشته بهره گیری کنید. مثلا می توانید آدرس وب سایت یا تلفن شخص مورد نظر را نیز روی آن بنویسید.

 

البته برای زیبا تر کردن استوری های خود می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر Drool و InShot هم بهره گیری کنید.

سایت ما حاوی مقالات مفید آموزشی درباره سئوی سایت است

برای پیدا کردن مطلب مورد نظر می توانید موضوع مورد نظر خود را جستجو نمایید

 

 

لایو اینستاگرام :

از لایو اینستاگرام هم خیلی ها برای معروفیت و معرفی کسب و کارشان بهره گیری می کنند. یکی از مناسب ترین ویژگی های اینستاگرام بهره گیری از لایو می باشد. زمانی که رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید.

همچنین اگر لایوتون جذاب باشد خیلی از افراد دیگر به لایو شما می پیوندند و همان افراد می توانند جزئی از دنبال کنندگان شما شوند.

از لایو اینستاگرام بایستی با در نظر داشتن حوزه کاری خودتان بهره گیری کنید. مثلا می توانید از لایو اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و جواب مخاطبانتان بهره گیری کنید.

از طریق لایو اینستاگرام می تونید ایده های خوبی را اجرا کنید. مثلا چگونگی بجای آوردن کاری را بگویید. کتاب معرفی کنید. در مورد موضوع خاصی بحث کنید و از دنبال کنندگانتان بخواهید در بحث به شما ملحق شوند. اگر بتوانید لایو خود را جذاب اجرا کنید مطمئن باشید مخاطبان شما ترغیب می شوند دوستانشان را هم به لایو شما دعوت کنند.

یکی دیگر از قابلیت بسیار عالی اینستاگرام این می باشد که می توانید لایو خود را ذخیره کنید و در استوری خود به صورت ضبط شده قرار دهید تا افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند.

 

2.برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

بایستی کوشش کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم می باشد. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

کوشش کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ وب سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری می باشد که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از مناسب ترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی می باشد که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد اما این کار باعث می گردد فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی بهره گیری کنیم؟ را هم بخوانید.

 

3.در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور می باشد و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. اما الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده می باشد.

کوشش کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود بهره گیری نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو بهره گیری کنید.

 

از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

 

 

4.با فالوورهای تان در تعامل باشید

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان بایستی انجام دهید این می باشد که با آن ها ارتباط بیشتری مستقر کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. کوشش کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می گردد.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این ارتباط انجام دهید این می باشد که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می گردد فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می گردد افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.


پیشنهاد می کنم مقاله ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام را حتما بخوانید.

به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن می باشد کوشش کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   ترفند برای وبمسترها: آیا از کوتاه کردن لینک هم می توان کسب درآمد کرد؟؟؟؟؟

 

5.از هشتگ های مناسب بهره گیری کنید

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی وب سایت می باشد. کوشش کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار مناسب تر می باشد به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با بهره گیری از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. بهره گیری از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می گردد افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما کوشش کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ بهره گیری کنید.

 

6.با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

کوشش کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان بهره گیری کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید تصریح ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم گردید برای برندسازی حتما از این روش بایستی بهره گیری کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. زیرا این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش مناسب ترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام می باشد.

 

7.از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

کوشش کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز تصریح ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید کوشش کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید تصریح ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس وب سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل می باشد برای افزایش فالوور اینستاگرام خود بهره گیری کنید.

پیشنهاد می کنم این ویدیو را حتما ببینید : افزایش ترافیک وب سایت با اینستاگرام

 

نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام :

1.فالوور فیک نخرید!

هیچگاه برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی بهره گیری نکنید. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان می باشد که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.

اما در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند به هیچ وجه برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده می باشد که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

 

2.از برنامه های افزایش فالوور بهره گیری نکنید!

بهره گیری از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی گردد. زیرا در اکثر این برنامه ها و ربات ها بایستی با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع بهره گیری از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده می باشد.

بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود بایستی کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به گونه غیر طبیعی انجام می شود.

به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موردها دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس می باشد بهره گیری از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

پیشنهاد می کنم مقاله چه کار کنیم در اینستاگرام بلاک نشویم؟ را حتما بخوانید.

 

3.به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

همانگونه که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و به هیچ وجه به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این می باشد که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

با به کار گیری صحیح مورد هایی که در این مقاله تصریح کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.

 

4.به فکر راه اندازی یک وب وب سایت باشید

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو مناسب تر می باشد وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

پس مناسب تر می باشد شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن می باشد اینستاگرام فردا نباشد! اما وب سایت شما همیشه پا بر جا می باشد.

دسته بندی : افزایش فروش سایت